خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/21 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاج الدینی با اشاره به ادعا های آژانس بین المللی انرژی اتمی:

گروسی گوش به فرمان برخی قدرت های جهانی است

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب با اشاره به ادعاهای اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت های غیر شفاف ایران گفت: آژانس استقلال کافی ندارد و برای ایجاد فشار به کشورمان گوش به فرمان برخی قدرت های جهانی است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به ادعا های اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت های غیر شفاف ایران اظهار داشت: آژانس استقلال کافی ندارد و برای ایجاد فشار به کشورمان گوش به فرمان برخی قدرت های جهانی است در حالی که این سازمان یک نهاد بین المللی است و باید رویکرد علمی و کارشناسی داشته باشد.



وی افزود:در گذشته هم این رفتارها وجود داشته، در حالی که مسیر جمهوری اسلامی کاملاً روشن است و بر اساس قانون مجلس و اصول دیپلماسی حرکت می کند.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: ما یکبار بر اساس مسیر ترسیمی غرب حرکت کردیم اما تحریم ها بازگشت، حالا باید اطمینان حاصل کنیم تحریم ها برداشته می شوند و نفع اقتصادی ملت تامین می شود اما آمریکا از توجه به حقوق ایران اجتناب می کند.



وی با بیان اینکه بارها فعالیت های ایران بررسی شده است گفت:این ادعاها هیچ مبنایی ندارد چرا که در گذشته ما حسن نیت و پایبندی خود به قوانین و کنوانسیون ها را نشان دادیم و در چارچوب پادمان عمل کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 341703
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار